قولی که عشق داده، به جایی نمی رسد
چون کوه، پای حرف خودم ایستاده ام
کوهی که ایستاده، به جایی نمی رسد!
دریا هنوز هست ولی مانده ام چرا
این رود بی اراده به جایی نمی رسد؟!
دنیا همیشه عرصه ی پیچیده بودن است
دنیا که صاف و ساده به جایی نمی رسد!
تاریخ را ورق زدم و مطمئن شدم
هرگز کسی پیاده به جایی نمی رسد
ما را برای در به دری آفریده اند
هی می رویم و جاده به جایی نمی رسد
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32

آی مچ پام ، کم نیار برو . . .
حالم اینجوریه . . .
بوسه هرچند که در کیش محبت کفرست
کیست لبهای ترا بیند و طامع نشود؟
این لـب بـوسه فـریبی که ترا داده خدا
تـرسم آیینه به دیـدن ز تـو قـانع نشود
صائب تبریزی
نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
NADARE

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32
بودنت آنقدر خوب است که خودت آنقدر با من خوب نیستی !
توقعاتی داریم ها

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:32